Voel u veiliger tijdens uw werk.
Hoe persoonsalarmering voor professionals werkt
Persoonsalarmering kan een enorme bijdrage leveren aan de veiligheid en het veiligheidsgevoel van professionals. Met een betrouwbaar alarmeringssysteem en een goed doordachte alarmopvolging hoeven medewerkers nooit lang alleen te zijn in een kwetsbare situatie.
Onze alarmknoppen kunnen mobiel gedragen worden of discreet worden bevestigd onder een balie- of spreektafel.
Het slimme alarmeringsplatform van Secure2Go
De alarmknoppen van Secure2Go staan continue in verbinding met ons alarmeringsplatform. Vandaaruit worden de alarmmeldingen precies volgens het afgesproken protocol doorgestuurd naar de ontvangers van het alarm. Dat kan een alarmcentrale zijn, maar ook collega’s in de buurt, de bedrijfshulpverleners of de beveiliging. Er zijn talloze scenario’s mogelijk, waardoor wij de alarmopvolging naadloos laten aansluiten bij de behoeften en wensen van onze klanten.
Verschillende manieren om hulp in te roepen
Hulp inroepen van de politie
Als u politieassistentie wilt na het activeren van een alarm dan is het zaak dat onze gecertificeerde alarmcentrale de melding eerst verifieerd. Dat doen de getrainde centralisten door direct na het ontvangen van de melding, via de alarmknop mee te luisteren. Als ze horen dat er hulp nodig is wordt de politie via een directe lijn aangestuurd. Dat is wettelijk zo geregeld.
Hoe waarschuwt u collega's in de buurt?
Vanuit ons alarmeringsplatform kan een alarmmelding heel eenvoudig naar één of meerdere mensen van uw eigen organisatie gestuurd worden. Dan kan met spraakberichten naar telefoons en met pieperoproepen naar andere alarmknoppen binnen dezelfde groep, de zogenaamde paging-berichten. Daarnaast kunnen emails en sms-berichten verstuurd worden, kunnen we rechtstreeks koppelen met de meeste BHV systemen en is het mogelijk om op afstand een flitslamp en/of een sirene aan te sturen.
Deel automatisch je locatie met de hulpverleners
Er zijn verschillende mogelijkheden om de locatie van iemand te bepalen bij een alarm. Bijvoorbeeld met GNSS (GPS), locatie bakens, onze adres registratie tool en door een alarm apparaat aan een vaste ruimte te koppelen.
Wij maken het heel eenvoudig voor je
Zoals u ziet is er veel maatwerk mogelijk. Daar helpen wij u graag bij. Wij zien het als onze plicht om onze klanten zo veel mogelijk te ontzorgen en zo op een flexibele en persoonlijke manier, maximaal bij te dragen aan het vergroten van de veiligheid van de medewerkers. Kies hieronder heel eenvoudig het pakket dat het beste bij u past.
Persoonsalarmering waar u altijd op kunt vertrouwen!
- Discreet alarmeren
- KIWA gecertificeerd
- 24/7 persoonlijke ondersteuning
- Exacte locatiebepaling, binnen en buiten
Vraag een offerte aan
Uw gegevens worden via een beveiligde SSL verbinding verstuurd
en niet opgeslagen in deze website.