BHV-alarmeren voor bedrijven

Persoonlijke noodknop voor in de spreekkamer

BHV-alarmeren is van enorme waarde binnen alle soorten organisaties, grootte en het aantal personeelsleden spelen hierbij geen rol. Een alarmsysteem waar je als BHV-team op kunt vertrouwen is hierbij cruciaal. Het zorgt er niet alleen voor dat BHV’ers weten wat ze moeten doen, maar een betrouwbaar systeem is ook belangrijk als het gaat om het redden van mensenlevens. Een noodsituatie hoeft niet altijd een ontruiming te zijn. Het kan ook voorkomen dat een werknemer gevaar loopt tijdens het uitvoeren van bepaalde werkzaamheden. In die situatie is het belangrijk dat diegene direct een alarm kan maken. Op deze pagina lees je over de meerwaarde van goed BHV-alarmeren voor bedrijven. Een systeem waar het personeel altijd op kan rekenen en waardoor ze er nooit echt alleen voor staan.

Wat betekent BHV eigenlijk?

BHV is de afkorting voor bedrijfshulpverlening. BHV is al sinds 1994 verplicht voor alle werkgevers. Ieder bedrijf met medewerkers (al bij 1 medewerker) is verplicht om de BHV te regelen. In kleine bedrijven kan een werkgever ook zelf de BHV’er (degene die is opgeleid om in geval van nood werknemers en klanten in veiligheid te brengen) zijn. De BHV’ers binnen een organisatie zorgen voor een veilige (werk)omgeving.

Wat is BHV-alarmeren?

Iedereen die is opgeleid als BHV’er kan in geval van nood andere medewerkers (en klanten) in veiligheid brengen. Hij/zij moet alleen wel weten dat er ergens een noodsituatie is. Een BHV’er oproepen kan met een alarmsysteem. Je wilt voorkomen dat je bij een noodgeval tijd verliest door een gebrekkig alarmeringssysteem.

Secure2Go biedt een oplossing waar meerdere personen elkaar kunnen alarmeren. Met Team Connect kunnen collega’s discreet, flexibel en effectief alarmeren. Het systeem kan naar wens van de organisatie worden ingericht. We maken daarbij gebruik van onze Secure Cube’s waar nodig aangevuld met de Remote Desk Buttons. Het is op deze manier voor alle medewerkers die risico lopen eenvoudig om te alarmeren

Hoe werkt BHV-alarmeren?

Met één druk op de alarmknop wordt het alarmbericht vanuit ons alarmeringsplatform doorgestuurd naar collega’s, op de manier die het best aansluit in de organisatie. Dat kan als een spraakbericht naar (mobiele) telefoons, als pieperoproep met een tekstbericht op het display van de alarmknoppen of er kan een koppeling worden gemaakt met het bestaande oproepsysteem.

 

Volledig draadloos

Het mooiste van Team Connect is dat het volledig draadloos is. Dit zorgt ervoor dat bij veranderingen in de inrichting nooit draden te worden verlegd en kan heel makkelijk worden op- en afgeschaald naar behoefte van de organisatie.

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor onze BHV-alarmering voor bedrijven?  Dan vertellen we je graag meer in een persoonlijk adviesgesprek!

Vraag informatie aan:

Wil je meer informatie? Of wil je een vrijblijvende afspraak maken met onze adviseurs? Vul het formulier in en je ontvangt z.s.m. een reactie van ons.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Inhoudsopgave