Een betrouwbaar en flexibel BHV oproepsysteem
Maak kennis met ons unieke BHV oproepsysteem
Bedrijven en organisaties zijn verplicht om interne hulpverlening te organiseren voor ongevallen, brand en gezondheidsproblemen. Dit wordt de bedrijfshulpverleningsorganisatie genoemd, kortweg BHV. Als iedere seconde telt, is het enorm belangrijk dat het BHV-team snel en met de juiste informatie naar de goede plek gestuurd wordt.
Wij zijn specialist in kritieke communicatie en hebben een breed palet aan mogelijkheden om het BHV-team en eventuele andere responders binnen jouw organisatie op te roepen. Dit is ons unieke BHV oproepsysteem.
Het melden van incidenten
Incidenten kunnen op veel verschillende manieren gemeld worden. Bijvoorbeeld handmatig door te bellen naar een intern noodnummer of door het indrukken van een bedrade of draadloze noodknop. Soms worden incidenten automatisch gemeld zoals bij brand of een man-down alarm. Alle meldingen die van belang zijn voor het BHV-team of voor andere teams die snel moeten reageren op incidenten kunnen wij in ons alarmeringsplatform ontvangen en verwerken.
Welke meldingen kunnen wij ontvangen en verwerken?
- Persoonsalarm
- Noodknop
- Ontruiming
- Man-down alarm
- Alarmeringsdashboard
- Overval alarm
- Brandalarm (ESPA)
- MIVA alarm
- etc.
BHV oproepen via het Alarmerings Dashboard
De meeste alarmmeldingen kunnen volledig geautomatiseerd naar de juiste mensen gestuurd worden. Maar als er een intern noodnummer is dan is het vaak de receptionist of de beveiliger die het BHV-team waarschuwt. Daarvoor hebben we ons praktische Alarmerings Dashboard.
Dit is een online dashboard dat via een unieke link op iedere computer of tablet in de browser kan worden geopend. Door middel van één of meer duidelijke alarmtegels kan heel simpel een alarmscenario gestart worden. Desgewenst kan daar direct aanvullende informatie over het incident en de locatie aan worden toegevoegd. We richten dit dashboard in samenspraak met jou precies op maat in.
Hoe kunnen BHV'ers de oproepen ontvangen?
Geen organisatie is hetzelfde en dat geldt ook voor de manier waarop de bedrijfshulpverlening is georganiseerd. Daarom passen wij onze oplossing graag aan op de wensen van onze klanten. De ingrediënten die we daarbij kunnen inzetten zijn o.a. spraakberichten, bhv pieper, app, sirene of dispatch module.
Spraakberichten
Ons alarmeringsplatform stuurt geautomatiseerd een spraakbericht naar een groep voorgeprogrammeerde telefoonnummers. De ontvangers krijgen tegelijkertijd een telefoonoproep en horen direct waar het incident is.
Pieperoproep
De Secure Cube en de Secure XL kunnen ook gebruikt worden als bhv pieper. De hulpverleners horen bij een alarm een luide pieptoon en zien de melding als tekstbericht op het scherm van hun alarmontvanger. Hiervoor kunnen ook de andere alarmknoppen binnen de organisatie worden gebruikt. Zo alarmeer je elkaar als team heel eenvoudig als er een incident is. Dit is ideaal als er ergens geen mobiele telefoons gebruikt mogen worden of in ATEX zones.
De Secure Connect App
Meldingen worden in de app ontvangen als kritiek alarm en komen daarmee met een luide toon zelfs boven de niet-storen-stand uit. De alarmmelding is direct zichtbaar op het scherm.
Sirene en flitslamp
Soms is het niet nodig om individuele personen te waarschuwen, maar wil je een aantal personen in één keer bereiken. Dat kan met onze signal unit. Bij een alarm gaat de sirene loeien en de stroboscoop flitsen.
Dispatch module
Als een organisatie een altijd bemande beveiligingsloge of receptie heeft dan kan gebruikt gemaakt worden van onze dispatch module. Deze online portal kan in iedere browser geopend worden. Alarmmeldingen, bijbehorende instructies en eventuele locaties verschijnen dan direct in het scherm.
E-mail en SMS
Alle notificaties kunnen ook per e-mail of SMS verstuurd worden. Als het gaat om spoedeisende incidenten adviseren we deze kanalen niet te gebruiken. Notificaties ter informatie en niet spoedeisende meldingen kunnen overigens prima per e-mail of SMS verstuurd worden.
Een betrouwbare en flexibele oplossing voor BHV alarmering
Met al deze mogelijkheden voor het ontvangen en versturen van alarmmeldingen kunnen we voor vrijwel iedere BHV organisatie een geschikt bhv oproepsysteem bieden. We monitoren onze systemen continu op beschikbaarheid. En als het gaat om advies, configuratie en support nemen wij onze klanten zo veel mogelijk werk uit handen. Ons supportteam is 24/7 bereikbaar.
- Vergroot de veiligheid
- KIWA gecertificeerd
- 24/7 persoonlijke ondersteuning
- Exacte locatiebepaling, binnen en buiten
Vraag een offerte aan
Je gegevens worden via een beveiligde SSL verbinding verstuurd
en niet opgeslagen in deze website.