Je staat er niet alleen voor
Laten we eerlijk zijn: je denkt liever niet aan gevaarlijke situaties op het werk. Maar als dat toch zo is, wil je zeker weten dat er hulp is. Dat je collega’s, je team, jouw professionals – er nooit alleen voor staan.
Daarom moet hulp altijd direct beschikbaar zijn, want elke seconde kan het verschil maken. De mensen van Secure2Go helpen je daarbij met slimme oplossingen voor het alarmeren en oproepen van de juiste hulpverleners.

De mensen achter onze oplossingen
Eigenaren Thijs en Béate: gedreven door ervaring en betrokkenheid
Achter Secure2Go staan Thijs en Béate, twee ondernemers met een gedeelde missie: persoonlijke veiligheid toegankelijk maken voor iedereen die het nodig heeft.
Béate van Kampen is een dochter uit een echte ondernemersfamilie en is operationeel directeur van Secure2Go. Met oog voor detail is ze in staat om de bedrijfsvoering en het operationeel management met grote precisie te leiden. En dat is precies wat Secure2Go vanaf de start nodig had. Het gaat namelijk om iets cruciaals: mensenlevens.
Béate: “Onze dienstverlening doet ertoe voor heel veel mensen. We zorgen voor snelle hulp bij onveilige situaties, waardoor veiligheid en vooral het veiligheidsgevoel toenemen. Die impact geeft ons veel energie.”
Thijs Wagenaar begon zijn carrière in de mediawereld en werkte later als forensisch video-deskundige voor de politie. Daar ontdekte hij hoe belangrijk een betrouwbare noodknop is voor mensen in bedreigende situaties. Hij zag de impact van snelle alarmering en wist: deze technologie moet beschikbaar worden voor meer mensen.
Thijs: “We werken allebei volop mee in de dagelijkse operatie. Daardoor weten we veel van onze klanten en zijn we betrokken bij alle processen. Zo houden we de lijnen kort en de persoonlijke aandacht hoog.”
Met ons team zorgen we voor een veilige werkomgeving

In noodsituaties waarbij het draait om mensenlevens mag niets misgaan. Daarom draait het in ons team altijd om kwaliteit. We blijven onze alarmeringsoplossingen constant testen, ontwikkelen en verbeteren. Dat doen we met een rugzak vol ervaring uit verschillende branches.
Door die ervaring weten we ook dat elke werkomgeving anders is. Veiligheid op de werkvloer roept dan ook verschillende vragen op:
- Hoe zorg ik ervoor dat het veiligheidsbeleid goed geborgd en naleefbaar is in onze organisatie?
- Hoe zorg ik ervoor dat mijn team zich veilig voelt, ondanks de kans op agressie-incidenten?
- Hoe zorg ik dat agressie alarmering naadloos integreert in de bestaande veiligheidsprocedures?
Bij Secure2Go verdiepen we ons in jouw situatie. Hoe je werkt, waar je werkt en welke risico’s daarbij komen kijken. Op basis daarvan stellen we een alarmeringsoplossing samen die perfect aansluit op jouw praktijk. Daardoor hoef je nooit te twijfelen aan de veiligheid van jouw professionals.
“Secure2Go ondersteunt ons altijd goed met heldere instructies, snelle service en persoonlijke telefonische bereikbaarheid. Ook tijdens het uitvoeren van tests zijn ze meewerkend en is er duidelijke communicatie”, ICT-manager gemeente in Oost-Vlaanderen.
Altijd verbonden, altijd beschermd
Secure2Go werkt al jaren aan alarmeringsoplossingen die ervoor zorgen dat professionals of bedreigde personen altijd verbonden zijn.
We werken alleen met de beste hardware en partners en nemen je al het werk uit handen.
Zo zorgen we dat je als werkgever of organisatie voldoet aan de morele plicht om goed te zorgen voor je medewerkers. Op die manier kunnen ze veilig en onafhankelijk werken.
Een alarmknop waar je altijd op kunt vertrouwen, zodat je nooit echt alleen bent tijdens onveilige situaties. Daar kun je bij Secure2Go op rekenen.
Aantoonbare betrouwbaarheid: Secure2Go gecertificeerd voor alle Kiwa-scopes
Secure2Go biedt gegarandeerde betrouwbaarheid dankzij onze unieke Kiwa-certificering voor alle vier de veiligheidsrisico-scopes.
Dit kwaliteitskeurmerk ‘Mobile Security’ (K21023) bevestigt dat onze persoonsalarmeringssystemen voldoen aan de hoogste normen voor veiligheid en betrouwbaarheid.
Of het nu gaat om high-risk situaties met directe alarmopvolging of interne alarmering binnen jouw organisatie, onze oplossingen zijn onafhankelijk getest en jaarlijks gecontroleerd.
Lees meer over wat deze certificering voor jouw veiligheid betekent.
De wereld om ons heen
Bij Secure2Go kiezen we bewust voor een verantwoorde en eerlijke aanpak. Dat betekent dat we zorgvuldig kiezen waar en hoe we produceren en ons inzetten voor maatschappelijke initiatieven in de leefwereld van onze medewerkers en onze klanten.
Bewust kiezen
We maken bewust duurzame keuzes, zowel in veiligheid als in de productie van onze alarmeringsoplossingen. Daarom werken we uitsluitend met Europese leveranciers. Ze garanderen eerlijke en veilige werkomstandigheden en hoge kwaliteitsnormen.
Daarnaast kiezen we voor hoogwaardige, repareerbare producten die lang meegaan. Geen wegwerpproducten, maar duurzame oplossingen die hun waarde behouden.
Samen sterk: steun voor maatschappelijke initiatieven
Veiligheid gaat verder dan technologie; het gaat om mensen. Daarom is er ook aandacht voor onze omgeving. We steunen het Ronald McDonald Kinderfonds, het TeamNL Zitvolleybal Dames team waar onze collega Renske vaste speler in is, en we dragen bij aan lokale initiatieven.
-
Is het mogelijk om een demo te krijgen?
Uiteraard is het mogelijk om een demo te krijgen, daar zijn verschillende mogelijkheden voor zoals een demo op locatie of online. Na het adviesgesprek met een van onze adviseurs zal blijken welke het meest geschikt is voor jullie organisatie.
-
Levert Secure2Go ook in Vlaanderen/België?
Secure2Go levert zeker ook persoonsalarmering aan organisaties in Vlaanderen en de rest van België. Bijvoorbeeld aan gemeenten, lokale besturen, OCMW’s en andere organisaties en bedrijven.
Verder lezen Over Levert Secure2Go ook in Vlaanderen/België?
-
Levert Secure2Go in Duitsland?
Secure2Go levert zeker ook persoonsalarmering aan organisaties in Duitsland. Bijvoorbeeld aan gemeenten, logistieke centra en andere organisaties en bedrijven.
-
Kunnen de alarmknoppen gekocht of gehuurd worden?
De hardware die bij jouw oplossing voor persoonsalarmering hoort kun je bij ons aanschaffen, leasen voor 1, 2 of 3 jaar of huren voor een korte periode van minimaal 3 maanden.
Verder lezen Over Kunnen de alarmknoppen gekocht of gehuurd worden?
We vinden het leuk om je te helpen! Tijdens een kennismakingsgesprek luisteren we naar de uitdagingen die je hebt op het gebied van persoonlijke veiligheid en proberen we samen met jou de beste oplossing samen te stellen.
