Nooit meer écht alleen op huisbezoek!
Ga veilig op huisbezoek
Dagelijks gaan duizenden mensen voor hun werk op huisbezoek bij hun klanten, cliënten, deelnemers of patiënten. Soms brengt het afleggen van een huisbezoek risico’s met zich mee. Het voelt zelfs voor de meest ervaren professionals af en toe niet prettig om bij iemand achter de voordeur te komen. Laat ons u hierbij ondersteunen. We leggen u in dit artikel uit hoe u uw persoonlijke veiligheid tijdens een huisbezoek kunt vergroten.
Hoe gaat u veilig op huisbezoek?
Daar is geen eenduidig antwoord op te geven, omdat de risico’s die aan een huisbezoek verbonden zijn sterk afhangen van de omstandigheden. Het is daarom voor de veiligheid belangrijk om een huisbezoek altijd goed voor te bereiden en te beschikken over de juiste middelen om hulp te kunnen inroepen als het toch onveilig wordt.
Bij Secure2Go geloven we dat iedereen die tijdens een huisbezoek in aanraking kan komen met agressie en geweld, nooit écht alleen hoeft te zijn. Want alleen werken of bedreigd worden, betekent ook kwetsbaar zijn op ingrijpende momenten. Daarom levert Secure2Go toonaangevende alarmeringsoplossingen die ervoor zorgen dat professionals altijd verbonden zijn en kunnen rekenen op snelle ondersteuning tijdens incidenten. Dit vergroot op een hele eenvoudige manier de veiligheid en het veiligheidsgevoel van medewerkers.
Tips voor een veilig huisbezoek
TIP 1: Risico inschatting huisbezoek
TIP 2: Veiligheid tijdens het huisbezoek
TIP 3: Duidelijk communiceren en ongewenst gedrag begrenzen
TIP 4: Met de mobiele alarmknop veilig op huisbezoek
Wie werken er met onze alarmsystemen
Onze mobiele alarmoplossingen voor een veilig huisbezoek worden al door duizenden professionals gebruikt. Vrijwel iedereen die ambulant of extramuraal werkt heeft er wat aan. Met de wetenschap dat iemand er in geval van nood nooit helemaal alleen voorstaat, gaat de professional vaak al met een veiliger gevoel naar binnen. Dat horen we regelmatig terug.
Zorg- en hulpverleners, handhavers, deurwaarders, storingsmonteurs en andere dienstverleners willen allemaal graag veilig op huisbezoek. Met de juiste voorbereiding en de juiste tools, zoals het meenemen van een betrouwbaar alarmsysteem naar het huisbezoek lukt dat in de meeste gevallen prima. Veel werkgevers ondersteunen hun medewerkers hier al mee.
Onze alarmapparaten zijn makkelijk mee te nemen en discreet te bedienen. Bovendien kunnen ze binnen een team onderling uitgewisseld worden. Niet iedereen gaat altijd tegelijk op huisbezoek. We nemen onze klanten bij de implementatie al het werk uit handen en staan dag en nacht voor ‘onze’ huisbezoekers klaar. Daar kunt u bij Secure2Go op rekenen
De twee veelgestelde vragen:
Hoe gaat u veilig op huisbezoek?
Daar is geen eenduidig antwoord op te geven, omdat de risico’s die aan een huisbezoek verbonden zijn sterk afhangen van de omstandigheden. Het is daarom voor de veiligheid belangrijk om een huisbezoek altijd goed voor te bereiden en te beschikken over een goed alarmsysteem om hulp in te kunnen roepen als het toch onveilig wordt.
Wie werken er met onze alarmsystemen?
Onze mobiele persoonsalarmering wordt veel gebruikt door medewerkers van de (jeugd)zorg, ggz, gemeenten, woningcorporaties, onderhoudsbedrijven en deurwaarders.
Ook veilig op huisbezoek?
Vraag direct een offerte aan of download onze brochure.
Persoonsalarmering waar u altijd op kunt vertrouwen!
- Discreet alarmeren
- KIWA gecertificeerd
- 24/7 persoonlijke ondersteuning
- Exacte locatiebepaling, binnen en buiten
Vraag een offerte aan
Uw gegevens worden via een beveiligde SSL verbinding verstuurd
en niet opgeslagen in deze website.