Het is helaas niet ongewoon voor woningbouwcorporaties om soms te maken te hebben met agressieve klanten aan de balie. Om de veiligheid van de medewerkers in de front office te waarborgen hebben wij onlangs discrete alarmknoppen geïnstalleerd, samen met de signal unit Omnia. Zo is deze woningbouwcorporatie voorzien van een goed alarm. Dit alarm maakt het mogelijk om snel en geruisloos om hulp te vragen bij eventuele gevaarlijke situaties.
Als de alarmknop wordt ingedrukt, gaat er een duidelijke sirene en flitslamp, de ‘signal unit Omnia’, af in het achterliggende kantoor. Hierdoor worden collega’s gealarmeerd en kunnen zij snel actie ondernemen. Naast deze alarmknop hebben wij ook een draadloze klantenbel geïnstalleerd, waarvan de oproep wordt ontvangen op de pieper van de receptioniste. Dit stelt onze klant in staat om snel en efficiënt op verzoeken van klanten te reageren, zelfs als de receptioniste op dat moment niet op haar plek is.
Met deze nieuwe veiligheidsmaatregelen wil het management van de woningcorporatie benadrukken dat zij het welzijn en de veiligheid van hun collega’s hoog in het vaandel hebben staan. Wij zijn ervan overtuigd dat deze oplossing een belangrijke bijdrage levert aan de veiligheid en efficiëntie in de ontvangstruimte van onze klant. Samen werken we aan een veilige en productieve werkomgeving van iedereen die tijdens het werk in een onveilige situatie terecht kan komen.