Secure Cube aan broek

Razendsnel alarmering beschikbaar

Dat is gelukt! Met onze hulp zijn binnen 7 dagen 10 noodknoppen in spreekkamers, 10 draagbare Secure Cube alarmpiepers en 24 locatiebeacons geïnstalleerd op de twee verdiepingen van de opvanglocatie. Met één simpele druk op de knop worden nu direct collega’s gewaarschuwd en naar de juiste locatie in het pand gestuurd.

Hoe we dit zo snel hebben kunnen doen? Lees deze tijdlijn!

Dinsdagochtend

Sjoerd, onze adviseur persoonsalarmering, heeft een online adviesgesprek met het management van de organisatie. De behoefte wordt in kaart gebracht en de mogelijke oplossingen worden gedemonstreerd. Aansluitend wordt gevraagd om de levertijd en een prijsopgave.

Woensdag

Sjoerd ontvangt een plattegrond van het gebouw en maakt een plan voor de interne positiebepaling. Er wordt gewerkt aan de offerte en gecheckt of alle hardware op voorraad is.

Donderdagochtend

Het management ontvangt het plan van aanpak en de offerte en hoort dat er al op maandag geleverd kan worden als de opdrachtbevestiging uiterlijk vrijdag ondertekent wordt.

Vrijdag

De opdrachtbevestiging wordt al vroeg getekend. Bij Secure2Go gaan drie mensen hard aan het werk om alle hardware te labelen en te configureren, om het account en de juiste scenario’s in het alarmeringsplatform in te richten en daarnaast worden de gebruiksaanwijzingen nog even klantspecifiek gemaakt.

Zondagavond

Collega’s Michael en Jasper komen aan in een hotel in het noorden van het land. Ze bespreken het plan van aanpak voor de volgende dag.

Maandag

Om 8:00 uur wordt begonnen met het positioneren van de beacons. Die zorgen ervoor dat bij een alarm de juiste indoor-positie wordt meegestuurd.
Om 11:00 uur wordt de positiebepaling getest en worden de draadloze beacons aan de muur bevestigd.
Om 13:00 uur worden de draadloze noodknoppen in de spreekkamers geplaatst en getest.
Om 14:00 uur krijgt het management en de aanwezig medewerkers een korte instructie over de draagbare alarmpiepers.
Om 15:00 uur wordt het volledige systeem werkend opgeleverd.

Zo is binnen 7 dagen een volledig systeem voor persoonsalarmering geadviseerd, geconfigureerd en geïmplementeerd en zorgen we samen voor een veilige opvanglocatie.

Aan de slag met persoonsalarmering op het werk?

We vinden het leuk om je te helpen! Tijdens een kennismakingsgesprek luisteren we naar de uitdagingen die je hebt op het gebied van persoonlijke veiligheid en proberen we samen met jou de beste oplossing samen te stellen.

Ja, ik wil kennismaken

Adviseur van Secure2Go in de auto