Hoe kunnen we helpen?

Persoonlijke noodknop voor in de spreekkamer

Persoonlijke noodknop voor in de spreekkamer

Van huisartsen tot reclassering bureau, er zijn veel beroepen waar gewerkt wordt in spreekkamers. Het is belangrijk om in deze situatie terug te kunnen vallen op een betrouwbaar alarmsysteem waarmee discreet gealarmeerd kan worden. Als je in de spreekkamer bent, ben je als medewerker kwetsbaar en wil je discreet kunnen alarmeren in een noodsituatie.

Alleen in de ruimte met klant of client

Een ruimte waar je als werknemer vaak alleen bent samen met de klant of cliënt. Een ruimte waar je kwetsbaar bent. Niet alleen omdat je buiten het zicht van collega’s bent, je vaak niet hoorbaar bent voor anderen, maar ook omdat je in bepaalde situaties de brenger van slecht nieuws moet zijn. Dit is niet altijd leuk, maar hoort in de meeste gevallen bij het werk dat je doet. Voor de ontvanger van het slechte nieuws kan dit verschillende emoties oproepen. Emoties die kunnen leiden tot dreiging of agressie tegen jou als werknemer. In deze situatie is het belangrijk dat jij jezelf zo snel mogelijk in veiligheid kunt brengen. Het is fijn als je in deze situatie kunt vertrouwen op een betrouwbaar alarmsysteem waarmee je discreet kunt alarmeren.

Secure2Go levert maatwerk

De draadloze en de simpel inzetbare systemen van Secure2Go zijn zo ontworpen, dat deze altijd en overal, flexibel en schaalbaar inzetbaar zijn binnen de organisatie. Met mobiele alarmknoppen die op het lichaam worden gedragen, of Remote Buttons die onder de tafel zijn bevestigd en diverse scenario’s die de juiste hulp inschakelen als er een alarm gemaakt is. Voor iedere situatie is een maatwerk oplossing beschikbaar.

Hoe werkt spreekkameralarmering nu eigenlijk?

Wanneer je als medewerker een dreigende situatie ervaart, wil je met het juiste systeem, de juiste hulp in kunnen schakelen. Secure2Go maakt gebruik van de beste Europese kwaliteit hardware van Twig, gekoppeld aan ons betrouwbare en goed beveiligde alarmeringsplatform in de cloud. Zo kunnen wij voor iedere situatie een alarmeringsoplossing samenstellen die naadloos uitsluit op jullie werkzaamheden.

Dit bereiken we door onder de tafel in de spreekkamer een zogenaamde ‘Remote button’ plaatsen. Doordat het systeem erg gebruiksvriendelijk en compact is, is de knop makkelijk onder de tafel vindbaar op de tast. Zo kan er altijd onopvallend een alarm worden geactiveerd.

Een druk op de knop

Door een druk op de Remote Button wordt de alarmknop onmiddellijk geactiveerd, en wordt via het gsm-netwerk het alarm verzonden. Dit gaat automatisch, en is niet hoorbaar in de spreekkamer. Door de multi-netwerk simkaart heeft de alarmknop altijd verbinding met het sterkste netwerk op dat moment. Dit geeft vertrouwen en zekerheid dat het alarm altijd verzonden wordt.

Is spreekkamer alarmering de juiste oplossing voor mijn organisatie?

Ben je benieuwd of spreekkamer alarmering voor jouw organisatie de juiste oplossing is? Wil je meer weten over de eisen waaraan betrouwbare spreekkamer alarmering moet voldoen? Wil je meer informatie over de mogelijkheden voor zowel interne als externe alarmering? Neem dan contact met ons op en we vertellen je er graag meer over

Inhoudsopgave